Pagina's

dinsdag 22 december 2009

Nostalgie

Een mandje vol met vrolijke kerstballen en kerstvogeltjes EN kersthuisjes.
Zijn ze niet schattig?

Van de week was ik even bij mijn moeder en ze zei dat ze wat voor me had...
Ik keek in het doosje en dit zag ik! Daar word je toch echt vrolijk van!
Dit zijn de kerstversieringen die nog van mijn opa en oma zijn geweest. Is dat niet geweldig!?
Mijn opa hield nogal van Bling Bling, nou ikke ook hoor!

Ik wens jullie allemaal geweldig mooie kerstdagen toe!

Liefs Ilona



6 opmerkingen:

  1. Ilona wat een mooie spullen ,helemaal mooi omdat het van je opa en oma is geweest .Daar zul je vast wel heel veel plezier van hebben .Geniet er van en jij ook heel fijne en gezellige Kerstdagen
    groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw... dit is echt helemaal geweldig!!! En zeker ook omdat ze nog van je opa en oma zijn geweest! Wat lief van je moeder!
    Ik wens jou ook hele fijne kerstdagen!!!!
    Liefs, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige Kerstspulletjes !!!
    en wat leuk dat jij dat nu mag hebben, heeft altijd extra waarde als het uit de familie komt
    Fijne dagen gewenst!
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hai Ilona,
    Wat een heerlijke verrassing...en zo lekker nostalgisch! Wij hebben ook nog kerstballen van mijn opa en oma en daar zit nog kaarsvet op...(zwijmel...)..
    Fijne kerstdagen toegewenst!
    Groetjes mama lieveheersbeestje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heej Ilona,

    Wat onwijs gaaf de oude kerstspullentjes uit de familie.
    Ik wens jouw en je familie al het goeds van de wereld toe voor het nieuwe jaar.

    Lieve groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ilona,
    Ik kon het niet laten om te reageren op deze nostalgie!! En dan nog uit de familie dat geeft toch altijd extra waarde aan dingen..

    Fijne tijd toegewenst!

    Groetjes LiselotCreatief

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk als je een bericht achterlaat!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails