Pagina's

woensdag 5 oktober 2011

Stoffen mobiel en een kringloopje

Recent heb ik het boek gekocht van
Echt een super leuk boek en vol met
inspiratie.
Zo kwam ik op dit idee voor deze mobiel.

Ik zag dat zij gewoonweg stofjes aan
elkaar naait en deze bevestigd aan
een lampenkap, zo krijg je mobiel effect
met heerlijke vrolijke kleurtjes.

Ik ben ook aan de slag gegaan en het was een
simpel klusje welke snel klaar was. En
daar hou ik van.





Hier hangen mijn stoffen ballen uit mijn vorige bericht.






Ik was deze week natuurlijk nog even de kringloop in
gewipt.
Ik kwam deze leuke geheel houten popje tegen.
Ik heb geen idee hoe oud deze is.
Jullie wel??




Liefs Ilona

13 opmerkingen:

  1. Wat prachtig,ik kwam het boek ook bij iemand anders tegen, hij lijkt mij een prachtig boek.
    Je ballen voor het raam zijn prachtig zo en dan die pop wauw, Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ilona,

    Je mobiel ziet er super uit!! Wat een prachtige kleuren stofjes heb je gebruikt. Ook je popje vind ik erg mooi. Die had ik ook niet kunnen weerstaan!

    Lieve groet,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Ilona,
    Wat een super leuk idee!
    en je popje is heel bijzonder hoor een top vangst!
    fijne week
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een super leuk idee, ziet er gezellig uit met al die stofjes :D!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haa, je bent ook al aangestoken door het D.A. boek :-) Heerlijk hè, ik kan er maar in blijven kijken.
    Mooi heb je dat maar weer gemaakt zeg, gaaf effect.

    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Ilona,
    Wat een super leuk idee!
    en je popje is heel bijzonder hoor een top vangst!
    fijne week
    Yolanda
    free text message online
    edinburgh hotels city centre

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ilona,

    Je mobiel ziet er super uit!! Wat een prachtige kleuren stofjes heb je gebruikt. Ook je popje vind ik erg mooi. Die had ik ook niet kunnen weerstaan!

    Lieve groet,

    plastic tanks
    mazda seat covers

    BeantwoordenVerwijderen
  8. chroomfolie kopen

    charm braceletsips travelling between Europe and North America. It was on this route that the fastest, largest and most advanced liners travelled. But while in contemporary popular imagination the term "ocean liners" evokes these transatlantic superliners, most ocean liners historically were mid-sized vessels

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Portrait Photographer New York City

    IgriceHaa, je bent ook al aangestoken door het D.A. boek :-) Heerlijk hè, ik kan er maar in blijven kijken.
    Mooi heb je dat maar weer gemaakt zeg, gaaf effect.

    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Quail West Naples Florida

    borse da tennisHa Ilona,
    Wat een super leuk idee!
    en je popje is heel bijzonder hoor een top vangst!
    fijne week
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. regenboogfolie

    Land Rover AC CompressorThis is an amazing blog. Though I am not on the trip, I feel I am learning so much looking at the pictures and reading the summary of each day and the comments posted. I see how this trip truly is a life changing experience. May the memories help all of you in the lives you live.

    A

    BeantwoordenVerwijderen
  12. surviving infidelity

    RNAseHi. Your blog is so beautiful, it's very logical layout. I also want to make a good blog like yours but not impossible. I was lucky to know your blog, I will visit often. This article is very interesting and meaningful. Thank you very much. Hope you do not delete my signature ! Thank you very much! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk als je een bericht achterlaat!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails