Pagina's

woensdag 23 januari 2013

Hangend haakwerk


Zonde om lege blikken weg te gooien. 
Je haakt er simpelweg een mooi haakwerkje omheen. 
Gaatjes in het blik, touwtje eromheen, plantje of bloemetje erin, ophangen en klaar! 





Onze lieve Polly, wat een schat is het toch. Echt zo'n makkelijke kat uhh pardon poes heb ik nog nooit gehad. 
Ze is zo lief, wil het liefste naast je liggen op de bank, ze jankt nooit,  zeurt nooit om eten, wil nooit binnen/buiten/binnen/buiten etc. Ik heb wel eens anders meegemaakt. 



Liefs 

Ilona en Polly (natuurlijk) 

21 opmerkingen:

  1. Super leuk idee! En zulke leuke kleurtjes gebruikt :)

    Toevallig dacht ik nog een paar dagen geleden aan zo'n ontzettende retro-wc-rol-gehaakte-hoge-hoed die we vroeger hadden, nu weet ik weer hoe ik dat zou kunnen maken ;) Dank je!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er inderdaad heel erg leuk uit!
    En mooie poes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je haakwerk hangt er lekker vrolijk bij; leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw super leuk idee!!!!En nog lekker vrolijk ook Super.
    En Polly............. wat een schatje :-)
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige kleuren. Heel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk! Lekker vrolijk! beetje lente gevoel...:o)
    Polly is een schatje! X Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk. En de poes straalt de liefde gewoon uit een echt fotomodel.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben voor de kleurtjes van je haakwerk gevallen! Zo vrolijk, waarschijnlijk ben je een heel optimistische madam. Ik ben dan ook meteen volger van je mooie blog geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat maak je toch altijd vrolijke leuke dingen. Ga je idee onthouden, echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig leuke kleuren heb je gebruikt en leuke foto's vn de kat, groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, ik ga toch eens mijn ma lief aankijken. Zij kn goed haken.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ontzettend leuk idee Ilona!

    Fijne zondag,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ontzettend mooi al die kleurtjes... En ook handig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ilona, wat heb je een ontzettend leuke blog!
    Ik ben je meteen gaan volgen want ik krijg meteen de kriebels om van alles te gaan maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. I love your hanging baskets, what a great ides, and as always you have used such gorgeous colours. How I love your blog :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk idee.
    Dikke knuffel aan Polly

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuk idee.
    Dikke knuffel aan Polly

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk als je een bericht achterlaat!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails