Pagina's

dinsdag 15 januari 2013

Mijn Etsy shop, Let It Be Sunny

Jaaa, daar is ie dan! Mijn Etsy shop, wauw zeg, hoe spannend is dit?! 
Ik heb me redelijk ingelezen over het hoe en wat, maar toch ben ik natuurlijk wel onzeker. Doe ik het wel goed, zijn mijn foto's goed? Ga ik wel verkopen. 
Feit is gelukkig wel, ik ben geheel tevreden met wat ik verkoop. Ben er trots op. Het voelt goed. Daar gaat het tenslotte om. 
Willen jullie misschien een kijkje nemen in mijn shop en heb je dan misschien op of aanmerkingen, ik hoor ze heel graag. Kan nog zoveel leren. 

Ik heb mijn shop Let It Be Sunny genoemd. 
Hoe kwam ik op deze naam? Ik hoop dat mensen blij worden van mijn spullen, het zonnige gevoel geven, vrolijke kleuren, het zomerse zonnige leven. En omdat mijn man een grote fan is van The Beatles en Let it be natuurlijk een super mooi nummer is. Zet sunny erachter en voilá, de naam was geboren. 

Liefs 

Ilona 

13 opmerkingen:

  1. Ik heb even een kijkje genomen en ................... het ziet er echt super uit goede foto s ook geen aan of opmerkingen hoor!!!En wat een mooie naam voor de mooie gezellige spulletjes.
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ilona,

    Ziet er toppie uit!De foto's zijn ook allemaal goed gemaakt,ik ben ook vaak gevraagd of ik op bestelling haak,zoals de neushoornkop,maar tot op heden begin ik er nog niet aan,misschien als ik ooit verzadigd ben ik het haken voor mezelf en als kado voor andere bij een bepaalde gelegenheid,maar dan zou ik het denk ik ook op jou manier doen,want als je het voor kennissen gaat maken verwachten ze alleen maar dat je dat wel 'even'voor ze doet en als je dan de materialen zou tellen en een gedeelte van de uren dan vinden de meeste het ineens een stuk mminder leuk en hoeft het niet meer(met andere woorden te duur en hadden ze verwacht dat je alleen het materiaal zou tellen bijvoorbeeld)Ik ben benieuwd hoe je shop gaat lopen!;-)Ik wens je in elk geval heel veel succes,je haakwerkjes zijn prachtig en zo netjes gehaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er erg goed uit, mooie duidelijke foto's en voorwaarden. Ik hoop dat het goed gaat lopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Like the shop and the chosen name!! Brava!
    xxx Ale

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er heel leuk uit!! Ik heb je shop bij mijn favorieten gezet hoor!
    Succes ermee!
    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ilona, Gefeliciteerd met je Etsy shop. Het ziet er goed uit. Oh en je mag best meedoen met mijn crafty avond hoor! Haha. Moet je alleen wel naar Alphen aan den Rijn komen... Liefs Jenn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey ilona super leuk hoor je etsy shop groetjes sabsy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kers verse web-winkel ziet er prachtig en heel gezellig uit Ilona!
    Ook de naam die je bedacht hebt is goed gekozen.
    Heel veel succes!
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I've just passed you an award :http://homemadeatmyplace.blogspot.com/2013/01/a-big-thank-you-to-2-girls.html
    xxx Ale

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat leuk Ilona!
    Ziet er heel goed uit en geen commentaar...

    Veel succes met je verkoop!

    Liefs Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb dit berichtje helemaal gemist.... Ga meteen kijken, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk als je een bericht achterlaat!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails