Pagina's

zaterdag 24 augustus 2013

Nieuwe kleur op de muur, new color on the wall



Een aantal blogberichten geleden had ik het over de muur achter onze bank, ik was de kleur zat.
Van de week heb ik eindelijk een keuze kunnen maken. Hij is blauw/groenig geworden. Lekker fris en oogt zo vrolijk. Past veel meer bij ons. 
Hieronder de foto hoe is eerst was. 
 Met deze deken ben ik nu bezig. Maar jeeee zeg wat duurt een rij langgggg. Dus dit wordt nog wel een maanden project. 
Ik haak met Stylecraft. 


 En net kwam onze postbode weer een doosje vol wol brengen, daar kan ik echt super vrolijk van worden. 
Deze wol, Baby merino en Muskat van Drops heb ik nog nooit gebruikt dus ik ben erg nieuwsgierig naar hoe dit zal haken. 


Liefs 

Ilona 

21 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kleur op de muur, super! Gaaf zo'n grote deken, hij wordt wel erg mooi!
    Groetjes Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig blauw op de muur.
    WOW je deken lijkt op de mijne :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, heerlijk die blauwe kleur. Ik hou van lichtblauw. Staat heel mooi ook in combinatie met de gehaakte kussens en deken.

    Fijn he om weer nieuwe bolletjes te mogen ontvangen.

    Leuk die deken mooie kleurtjes. Ik heb voor het eerst stylecraft gekocht. Ben benieuwd hoe het haakt. Ik hoor er zoveel positiefs over.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie kleur je muur ziet er gezellig uit al die vrolijke kleurtjes.Ik ben bijna klaar met mijn deken nog één rand erom haken en dan is ie klaar hij is wel groot geworden zo ruim twee meter breed en 1.80 hoog ,die van jou is ook een aardige lap ;-)Maar de wol is wel fijn om mee te haken de stylecraft.Nou succes verder.

    Groetjes Corina♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi die nieuwe kleur! Lekker fris zo!
    Ik ben benieuwd wat je met de nieuwe wolletjes zal maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk de kleur van je muur Ilona! Het ziet er heel vrolijk uit! Mooi je haakwerk. Ik ben zelf ook nog steeds met een sprei bezig. Zo nu en dan haak ik een stukje. Is inmiddels een meerjarig project geworden :-)!

    Fijne zondag!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat staat dat mooi die blauwe muur! Misschien hier ook maar eens een kleurtje erop. Wij hebben het nu net zo'n hoekje als wat jij voorheen had. Nagenoeg dezelfde kleuren qua gordijnen, bank en muur. Je deken wordt super, wat een mooie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw! Ziet er echt zoveel beter uit! Wat een gezelligheid. Liefs Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is dit mooi geworden zeg. En je deken wordt ook al zo mooi, prachtige kleuren. Zelf heb ik gehaakt met de muskat en moet je eerlijk bekennen, dat ik er echt niet vrolijk van wordt. Het splijt vreselijk. Ben benieuwd hoe jij het gaat vinden.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er heel mooi uit!!! In mijn leeslijst staat dat er een blog van Teddy zou zijn, met foto's!! Ik ben wel benieuwd :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig mooie kleur!Lijkt op wat ik op de commode e.d heb gesmeerd...Provence van Annie Sloan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kleur. Een met die kussens en plaid een heel vrolijk geheel.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterend, je muur en je nieuwe project(en)! Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ziet er erg goed uit zo, en erg mooi geworden wat kan een beetje kleur de boel ophalen he
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw!! Gaaf zeg! Mooi hoekje zo <3

    Fijne zondag! Liefs Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hier ziet die kleur ook op de muur en ik hoor van bijna iedereen dat ze er helemaal zonnig van worden........Wat een heerlijke plek om te haken!!
    Veel zonnige bankmomentjes...:)
    Liefs Theetje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat verf met je inrichting kan doen hé! Nu "breekt" het mooi en deze kleur blauw is perfect om je spullen goed uit te laten komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ilona wat grappig, heb laatst al reclame voor je gemaakt via de facebook LEUK en nu zie ik weer een rendier aan de muur haha die heb ik ook zelf gemaakt. leuk ook die religieuze beeldjes ..
    de kleur is veel beter !

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk als je een bericht achterlaat!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails