Pagina's

woensdag 14 augustus 2013

Trift shopping, kringlopen






Ik hou zo van kringloopwinkels, de een meer dan de ander. 
Maar meestal ga ik echt wel een paar keer per maand, even kijken en meestal ook kopen. 
Dit tafeltje kwam ik bijv. tegen, de oorspronkelijke kleur sprak me niet zo aan. 
Fel geel is ie geworden. 
En de waterkan vond ik echt een snoepje, ben er helemaal verliefd op. De kleurtjes en afbeeldingen, te schattig. 
En het bloemenblikje, ook zo'n schatje. 
Wel heb ik nu met mezelf afgesproken, 1 ding erin, 1 ding eruit. Anders kom ik straks nog in 'Mijn leven in puin'. 
Gelukkig voor mij kan ik makkelijk spullen weg doen, dus zo'n vaart zal het niet lopen.

Liefs 

Ilona 

17 opmerkingen:

  1. Leuk geworden ilona! Ben ook gek op kringloop winkels. Te leuk wat je soms kunt vinden. En zie ik nu een foto van je nieuwe lampenkap? Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk geworden ilona! Ben zelf ook gek op kringloop winkels. Zie ik nou een foto van je nieuwe lampenkap? Gezellig allemaal :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn zeker hele leuke spulletjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe herkenbaar! Het tafeltje is heel leuk geworden in die lekkere felle kleur. Maar blijft moeilijk toch, 1 ding kopen, iets anders weer wegdoen? haha...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vind het ook zo leuk, mijn man niet, dus ik probeer altijd tegaan als hij er niet bij is, heb ik langer de tijd om te snuffelen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ziet er goed uit toch, en kan je man dus ook echt niet erg vinden denk ik zo
    Inderdaad dat geel is een stuk volijker als dat saaie bruin.
    Gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldige spulletjes, mooi!!
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke aankopen. Met name dat tafeltje, wat is ie leuk geworden in geel en helemaal super met die roze schaal erbij.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuk!!!!!!!
    Mooi geel is niet lelijk:)
    Liefs Theetje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ontzettend leuk is dat geworden!!
    Heel leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oh meis, had ik tcch bijna dit gemist ! super de superleuk dat tafeltje, ben er helemaal verliefd op. haha en jij komt niet op t.v. met troep hoor want jij hebt mooie dingen geen troep !
    :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig, dat tafeltje! Ik vind het een superkleur (droom zelf sinds een poosje over een gele bank... ;-)) en het model is te gek! Ik kom ook graag in kringloopwinkels, grappig om te lezen dat jij dezelfde "regel" hanteert als dat ik zelf doe :-D :-D :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ow werelds, ik houd er ook zo van.. van kringlopen. Ik ben in de schoolvakantie helemaal niet geweest. Kan niet wachten tot de jongste maandag weer naar school is :-)
    Ik doe ook regelmatig spullen weer weg, moet wel hè!
    Ik ben je gaan volgen, geen idee waarom ik jouw blog nog nooit was tegengekomen eigenlijk.
    Groetjes van Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wouw, dat tafeltje in het geel.... amazing!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wou, dat tafeltje, je hebt er oog voor, leuk! Veeeeel beter in geel!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat ontzettend leuk ziet dat er uit! Dat beeldje zo op dat felgele krukje! Ik word er helemaal hebberig van.

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk als je een bericht achterlaat!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails